Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Deittailu Australiassa

Puolentoista kuukauden aikana olen ollut niin monilla treffeillä, että en meinaa enää edes pysyä laskuissa mukana. En ole aikaisemmin elämässäni kovin monilla treffeillä käynyt, kun olen aina sinkuksi tultuani löytänyt uuden miehen saman tien baarista. Lucky me! Or not? Deittailu on siis tullut tutuksi vasta täällä Australiassa ollessani. Minusta on ihan ok käydä useamman miehen kanssa treffeillä, kunhan tekee selväksi, ettei ole etsimässä mitään vakavaa suhdetta. Miehiä täältä nyt löytyy mistä vain. Naisia taitaa Darwinissa olla kolme kertaa vähemmän kuin miehiä. Tämä on siis ehdottomasti hyvä paikka deittailulle, kun ei ole niin paljoa kanssakilpailijoita haha. Suurimman osan treffiseuralaisista olen löytänyt Tinderistä ja pienen osan olen tavannut kotibileissä tai baarissa.

Mies A
Nämä olivat maailman surkeimmat treffit. Tiesin heti hänet nähdessäni, että tästä ei hyvää seuraa. Mies oli pitkä, mutta hän oli aivan liian laiha. Minullakin oli leveämmät hartiat kuin hänellä. No ajattelin antaa hänelle mahdollisuuden. Ei ulkonäkö kuitenkaan kerro vielä luonteesta paljoakaan. Viidessä minuutissa tuli kuitenkin selväksi, että me emme ole mikään hyvä tinder match. Ensimmäisenä hän ehdotti, että varataanko hotellihuone täksi yöksi. Juu en ole mikään huora, vaikka sellaisiakin varmasti tinderistä löytyy. En halua korkeakoulutettua miestä, mutta en myöskään halua miestä, jonka älykkyysosamäärä on sama kuin saappaalla. Tuntui, että hän oli niin jälkeenjäänyt yleissivistyksestä, että oikein itseäkin hävetti hänen puolesta. "Missä on venäjä?" "Onko teillä toinen raha?" Ei helvetti. Nämä treffit jäivät lyhyiksi ja haistatin kakat tinderille.

Mies B
Tämän miehen seurassa viihdyin todella hyvin. Olimme samanlaisia ja hän oli juuri minun tyyppinen mies. Alku alkoi hyvin, mutta muutamien treffien jälkeen mies muuttui hankalaksi. Olin sanonut, että haluan vain pitää hauskaa, mutta en ole valmis seurustelemaan, koska en ole vielä edellisen yli päässyt. Mies sanoi, että ei halua itsekään seurustella, mutta haluaisi olla enemmän kuin friends with benefits. Hän ei haluaisi kummankaan olevan kenenkään muun kanssa. Öööö eikö se ole juurikin seurustelua? Siihen loppui meidän tapailu.

Mies C
Tästäkin miehestä tykkäsin todella paljon. Oltiin käyty kaksilla treffeillä ja kolmannen kerran näimme baarissa. Tiesin miehen olevan kunnon badboy, jollaisista sattumoisin juurikin pidän. Tällä kertaa miehen jutut menivät kuitenkin vähän liian överiksi. Hän aiheutti kauheaa sekasortoa baarissa ja hakkasi toisen miehen sairaalakuntoon. Tämä kyseinen mies tanssi kanssani vähän liian lähekkäin eikä meinannut siirtyä, vaikka sanoin ainakin kolmeen kertaan. En kuitenkaan olisi toivonut hänen joutuvan sairaalaan. Tähän loppui myös tämän miehen tapailu. Ei olisi tarvinut hakata miestä sairaalakuntoon ja sellainen överi örveltäminen oli jo liian lapsellista minun makuuni.

Mies D
Tämän miehen kanssa olemme käyneet useimmilla treffeillä ja viettäneet paljon aikaa yhdessä. Hän on vienyt minua erilaisiin paikkoihin ja katsomaan nähtävyyksiä. Hän pyytää minua myös jatkuvasti illanistujaisiin ja kavereidensa kanssa mukaan hengailemaan. Hänen kauttaan olen myös tutustunut moniin muihin ihaniin ihmisiin. Viihdyn hänen seurassaan hyvin ja meillä todellakin klikkaa. Ongelmana tässä on se, että minä en tykkää hänestä enempää kuin ystävänä ja hän on kertonut olevansa ihastunut minuun. En kuitenkaan millään haluaisi lopettaa meidän juttua, kun ystävinä tulemme kuitenkin niin hyvin toimeen. Hän ei vain ole minun tyyppinen mies, joten haluan vain pysyä ystävinä.

Mies E
Miesstrippari. Ööö tarvitseeko muuta sanoakaan. Jatkamme kaverilinjalla. Ei ole minun tyyppinen mies.

Mies F
Tämän miehen tavattuani aloin uskomaan rakkauteen ensisilmäyksellä. Miten minä aina ihastun Amerikkalaisiin miehiin? Muistan vielä, kuinka olin ihastunut tyyliin neljään mieheen samaan aikaan jenkeissä asuessani. Pitää ilmeisesti nähdä tätä miestä nyt päivittäin, jotta voidaan mennä naimisiin ennen kuin tulen takaisin Suomeen ja pääsisin heti Suomessa täyttämään viisumipapereita. Hahah vitsi vitsi.

Kuvan miehet eivät liity tapaukseen.

Tunnisteet: , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu