Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

maanantai 11. toukokuuta 2015

Miten avoin suhde on muuttanut minua?

Lähes kaksi vuotta olemme Frankin kanssa olleet avoimessa suhteessa. Avoin suhde on tuonut elämälleni uusia ulottuvuuksia ja muuttanut ajattelutapaani parisuhteista. Seksuaalisuus ja parisuhteet ovat alkaneet kiinnostaa minua aivan uudella tavalla ja nykyään haaveilenkin työstä niiden parissa. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että haluan tulevaisuudessakin elää vain avoimessa suhteessa. Minua ei ole luotu tavalliseen suljettuun parisuhteeseen. Avoin suhde on ehdottomasti minun juttuni.

Frank on ollut erikoisin poikaystäväni tähän asti ja luultavasti juuri siksi olemmekin tulleet niin hyvin toimeen. Meissä on pelottavan paljon samankaltaisuuksia, mutta silti niin paljon eroavaisuuksia. Meillä on erilaiset maailmankatsomukset, mutta samankaltaiset luonteet. Meillä on samanlaiset elämänarvot, mutta erilaiset elämäntyylit. Me täydennämme toisiamme ja hyväksymme toisemme sellaisina kuin olemme. Arvostamme toistemme heikkouksia ja vahvuuksia. Tunnemme toisemme läpikotaisin; isovarpaan kynnestä aina korkeimpaan hiustöyhtöön asti. Me molemmat olemme erikoisia tapauksia eikä varmasti löydy kahta samanlaista omalaatuista harvinaisuutta.

Frankin ja minun suhde ei ole aina ollut pelkillä ruusuilla tanssimista. Meidän suhteeseen niin kuin mihin tahansa suhteeseen on kuulunut niin ylä- kuin alamäkiäkin. Kaikesta olemme kuitenkin selvinneet ja kasvaneet. Suhdetta taaksepäin katsoessani päälimmäisenä mieleeni tulee limusiiniajelu sekä maatilalla työskentely. Luksus ja paska sopivatkin hyvin yhteen hehee. Parhaita hetkiä ovat olleet sängyssä makoilu omassa terminaalissa (lusikassa) ja kaiken hömpänpömpän puhuminen. Jännittävin hetki on ollut kakkalla käynti Frankin kuullen ensimmäistä kertaa. Surullisin hetki on ollut hyvästien jättäminen Helsinki-Vantaan lentokentällä minun lähdettyäni Afrikkaan. Iloisin hetki on ollut Frankin syliin hyppääminen Helsinki-Vantaan lentokentällä Afrikasta palattuani. 


Suhteen myötä olen oppinut arvostamaan puhdasta ruokaa ja terveellisempiä elämäntapoja. Frank on opettanut minulle paljon tärkeämpiä asioita terveellisestä ravinnosta kuin mitä koskaan opin ravitsemusterapeutin luennoilla.  Ennen saatoin ottaa töihin valmisruokia evääksi, kun en jaksanut kokata. Nykyään minulle on hyvin tärkeää, että syön puhdasta ruokaa. Kaikkeen luomuun minulla ei opiskelijana todellakaan ole varaa, mutta suosin luomuruokia niin pitkälle kuin mahdollista. Suklaahiiri tulen kuitenkin aina olemaan. Suklaassa on paljon lisäaineita, mutta siitä en pysty luopumaan. Ilman suklaata sydämeni ei olisi kokonainen.

Ennen pidin itseäni täysin kaupunkilaistyttönä. Frankin myötä olen oppinut arvostamaan maalaiselämää. Minulle on toki tärkeää siisteys ja puhtaus, mutta voisin asua maalla, jos saisin sisustaa kämpän moderniksi ja kaupunkilaistyyliseksi. Olisi aivan mahtavaa elää omavaraisesti. Ruuat voisi hakea takapihalta, syödä puhdasta ruokaa ja nauttia luomuruuan aikaansaamasta huippuolosta. Maalla saisi olla kaukana kaikesta kaupungin vilinästä ja elää rauhassa luonnon helmassa. Souds bueno to me. Kukapa olisi uskonut, että tämä tyttö joskus harkitsisi maalle muuttamista.


Vielä puoli vuotta sitten minua ei kiinnostanut politiikka pätkääkään. En pystynyt keskittymään politiikasta puhuttaessa eikä minua suoraan sanottuna kiinnostanut kuunnella mitään politiikkaan liittyvää. Nyt kävin kuitenkin ensimmäistä kertaa elämässäni äänestämässä eduskuntavaaleissa. Minä olen muuttunut, vaikka tämä muutos onkin tapahtunut minussa vasta aivan hiljattain. En tiedä onko Frank innostuksen takana vai onko kiinnostus tullut jotain toista kautta. Frankilla on kuitenkin varmasti ollut pientä osuutta asiaan. Frankin myötä olen oppinut, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää. Aina olen lukenut mediaa kriittisesti, mutta nykyään olen vainoharhainen lähes jokaisesta uutisesta. Ei mullakaan hyvin mene hahaha.

Olen oppinut arvostamaan kroppaani aivan uudella tavalla. Jo nuoresta pitäen olen pitänyt suuria rintoja seksikkäinä ja pieniä rintoja epäviehättävinä. Frankin tavattuani epäröin miten tämä tulisi suhtautumaan pienirintaisuuteeni, sillä hän oli vielä erikseen maininnut olevansa tissimiehiä. Frankin ex-tyttöystävien pienin kuppikoko oli ollut D ja Frankin kädetkin ovat juuri D- tai E-kuppikokoon sopivat. Voitte siis vain kuvitella, miten paljon alussa jännitin Frankin suhtautumista vartalooni. Jännittäminen osoittautuikin lopulta aivan turhaksi. Frank rakastui sisäiseen kauneuteeni eikä ollut moksiskaan, vaikka kuppikokomarginaali ei aivan täyttynytkään. Kaiken kukkuraksi olen näiden kahden vuoden aikana saanut Frankin muutettua tissimiehestä peppumieheksi. How cool is that?!? Frank on rakastunut suurehkoon peppuuni ja nykyään hän kiinnittää ensimmäisenä huomiota naisten peppuihin eikä enää niinkään rintoihin. Ja tarinan opetuksena oli tietysti se, että sisäiseen kauneuteen rakastutaan ja ulkonäköön totutaan vai miten se nyt menee hahah. Big booty bitches woo!


Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Minulla on enää muutama hassu tunti jäljellä Suomen kamaralla. Perhosia alkaa jo vilistä vatsanpohjassa. Jänskättää! 

Tunnisteet: , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu