Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

lauantai 9. toukokuuta 2015

Hassu Frank, osa 4

Kävellään ulkona aurinkoisena päivänä.
Frank: "Aurinko, rakastele mua takaatapäin!"


Frank: "Muruu. Mul on vähän murmur olo."
Venla: "Mikä se on?"
Frank: "Se on sellanen, että haluu antaa murmurille mielihyvää."


Venla: "Pitäisköhän mun sittenki mennä Turkuun vapuks?"
Frank: "Mee vaan. Soitan sulle sitte yöllä ja käsken antaa puhelimen sun vieressä olevalle äijälle. Käsken sitä panna sua perseeseen."
Tätä mä en tajunnu?


Venla: "Kui sun ballssit on noin ylhäällä?"
Frank: "En mä tiä. Hissi on vissii vähän rikki. Menee miten sattuu."


Venla: "Voiksä olla mun sonni?"
Frank: "Mä voin olla sun pikku possu."
Venla: "Kui?"
Frank: "Röhröh. Mä muistutan paljon enemmän vaaleenpunasta pikku possua."


Sanoin Frankille kirjoittavani opinnäytetyötä. Hetken päästä Frank tulee katsomaan mitä teen. Minulla oli opinnäytetyö kiltisti auki tietokoneella, mutta sen takana paistoi jokin Facebookia muistuttava nettisivu.
Venla: "Nonni mä taas jatkan tätä mihin jäin."
Frank: "Ei sun tarvii painaa ku sitä, missä on se keltanen viiva, ni pääset taas siihen mitä sä olit tekemässä."


Frank: "Mä meen nyt suihkuun. Oon niin paskanen ryönänen saastanen sika!"



Frank laittaa reppunsa pesukoneeseen. Tunnin päästä:
Frank: "Mis mun reppu on?"
Venla luulee tätä aluksi huonoksi läpäksi, kunnes minuutin päästä räjähtää hysteeriseen nauruun tajutessaan Frankin olevan tosissaan. 
Toinen minuutti kuluu.
Frank: "Ainiin!"
Venla: "Hahahhahahahahahha!"


Venla: "Paistetaanko makkaraa?"
Frank: "Mä haluun paistaa mun makkaran sun uunissa."


Voi vitsi mun tulee niin kova ikävä tota pikku possua! 2 päivää jäljellä...

Tunnisteet: , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu