Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Hassu Frank, osa 3

Frank makaa keskellä sänkyä ja lukee samalla padistaan jotain.
Venla: "Siirry vähän sinnepäin."
Frank: "Kieritä mua."
Niinpä sitten pyöritin Frankin toiselle puolelle sänkyä.


Frank jutteli vahingossa Transun kanssa Tinderissä. Hahahah.


Frank pitää puhelimenaan padia, kun kadotti entisen puhelimensa. Hahah mikä pönttö.


Frank hieroo ohimoaan olkapäätäni vasten aivan kuin joku kissa.
Venla: "Mitä sä teet?"
Frank: "Sarvia kutittaa."


Frank: "Jahas muru mennään hoiteleen se sun pylly. Vai mikä sulla oli kipeenä?"
Venla: "Hartiat ja selkä."
Frank: "Eli pylly."


Frank: "Pitäiskö mun tehä aprillipila koululle? "Lällällää en tullukaa.""


Frankin kämppis oli tullut hakemaan vaatteitaan Frankin huoneesta meidän vielä nukkuessamme. Frank oli nukkunut selällään X-asennossa toinen käsi munissaan ja toinen käsi kourana minun alapään päällä. Hahahahahhaha.


Ollaan menossa nukkumaan lusikka-asennossa:
Frank: "Nonni peruutapas tänne sun terminaaliin."
(Venla peruuttaa.)
Frank: "Se ny ajo toi sun kärrys vähän vinoon."
(Venla korjaa asentoaan.)


Venla: "Onks sulla muka kovempi netti ku mulla?"
Frank: "Oh! Mun netti vetää sun nettiä turpaan."


Tämän postaussarjan ensimmäisen osan voit lukea tästä ja toisen osan tästä.


Tänään juhlimme Frankin 24-vuotis synttäreitä ja minun ensimmäistä vappua viiteen vuoteen! Olen jostain syystä ollut aina ulkomailla vappuina. Paljon onnea rakas 24v! Susta on kasvanut jo iso poika! Pusuja x10000000!

Tunnisteet: ,

4 kommenttia:

30. huhtikuuta 2015 klo 1.08 , Blogger Annika kirjoitti...

Hahah voi miten ihania nää yks kaks ja kolme :D Pissikakka ja alapäähuumori on kyl parisuhteen suola. xd

 
30. huhtikuuta 2015 klo 5.54 , Anonymous Nora kirjoitti...

Nyt tarttis "tykkää" -napin. :D Kiitos taas kerran päivän nauruista, hassut!

 
2. toukokuuta 2015 klo 11.00 , Blogger Unknown kirjoitti...

Pissakakka-alapäähuumori on kyllä ihan parasta! Kaikki ei vaan sitä ymmärrä. :D

 
2. toukokuuta 2015 klo 11.01 , Blogger Unknown kirjoitti...

Hahaa :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu