Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

tiistai 17. helmikuuta 2015

What am I up to?

Wohoo! Vihdoin pääsin tentin läpi ja voin rauhallisin mielin sulkea kaksi kuukautta unikaverinani toimineen oopuksen.
Annoin Frankille mun pipon. Mun mielestä se sopii niiiiin hyvin sille.
Käytiin juhlimassa Frankin äidin syntymäpäiviä.
Yhtäkkiä totesin, että en ole nähnyt vielä ainoatakaan kuvaa Frankista pienenä.
Sitä ryhdyttiin Frankin äidin kanssa tuumasta toimeen kaivamaan vanhoja valokuvia esille. Frank: "Nytkö se alkaa."
Yritin arvata, missä Frankki oli luokkakuvassa. Ainakin kuusi arvasin väärin ennen oikeaa
vastausta. Frank on ollut aivan eri näköinen pienenä. Blondi tukka ja babyface.
Onko yhdennäköisyyttä?
Ui ui ui. Tän kissan voisin adoptoida koska vaan!
Olen jo pitkään etsinyt punaista talvitakkia, mutta kaikki löytämäni ovat olleet liian ohuita. Vihdoin löysin pikkuveljeni
tyttöystävän avustuksella stadiumista alennusmyynnistä täydellisen takin. Tai no puoliksi täydellisen. Ostin takkeja kaksi,
koska suurempi koko sai minut näyttämään liian lihapullalta ja pienempi koko tuntui vähän liian pieneltä. Siinä sitten
katselin kotona takkeja pari viikkoa, kunnes päätin pitää pienemmän koon ja palauttaa suuremman.
Frank on huutanut hoosiannaa, kun minä olen pähkäillyt takkiongelmani kanssa hahahah.
Mä en tajua, miten lusikka ja kuorija on päässy menemään noin solmuun. Kolme päivää oon yrittäny tota
solmua ratkoa, mutta ei siitä tule mitään. Mille sepälle mä nyt soitan?
Meillä oli lähes kuuden tunnin Solangel Fernandezin pitämä tanssikurssi tanssikoululla. Oli kyllä aika rätti
treenien jälkeen.
Ostin uuden kameran: Olympus omd em10. On tosiaan vähän eroa tolla canonin kameralla ja tällä uudella
olympuksella. Tätä Olympusta kantaa jo mielellään mukana, kun se on niin pienikokoinen. Pikkusen muuten kirpas maksaa
800e kamerasta. Ennen maksanu korkeintaan 350e. :D Onneks tätä vehjettä on kehuttu.

Ensi kerralla onkin luvassa äitien kokemuksia seksielämän muuttumisesta lapsen syntymän jälkeen. Mielenkiintoinen aihe! Pysykää siis kanavalla. :D

Tunnisteet: , ,

2 kommenttia:

23. helmikuuta 2015 klo 8.02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

harmelikin päässy kuviin :)

 
28. helmikuuta 2015 klo 0.49 , Blogger Unknown kirjoitti...

Niin on! On se vaan niin ihana piipertäjä!:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu